Porządek obrad
b)
zatwierdzenie porządku obrad sesji
c)
przyjęcie protokołu ostatniej sesji
2.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami
3.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi (druk nr 6)
c)
zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi
4.
Informacja Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej (druk nr 7)
c)
zatwierdzenie informacji Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej
5.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech (druk nr 8)
c)
zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech
6.
Informacja Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2023 rok (USC, ewidencja ludności) (druk nr 9)
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2023 rok (USC, ewidencja ludności)
7.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok (druk nr 10)
c)
zatwierdzenie oceny zasobów pomocy społecznej za 2023 rok
8.
Projekt uchwały w sprawie powołania przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 11)
c)
podjęcie uchwały w sprawie powołania przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie
9.
Projekt uchwały w sprawie powołania członków Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 12)
c)
podjęcie uchwały w sprawie powołania członków Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie
10.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 13)
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Pelplinie
11.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin (druk nr 14)
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin
12.
Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pelplin (druk nr 15)
c)
podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pelplin
13.
Projekt uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi n a rzecz Gminy Pelplin oraz górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pelplin (druk nr 16)
c)
podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi n a rzecz Gminy Pelplin oraz górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pelplin
14.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 17)
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r.
15.
Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 18)
c)
podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040