« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe

a) otwarcie sesji

2. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami

3. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi (druk nr 6)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi

4. Informacja Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej (druk nr 7)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej

5. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech (druk nr 8)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech

6. Informacja Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2023 rok (USC, ewidencja ludności) (druk nr 9)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2023 rok (USC, ewidencja ludności)

7. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok (druk nr 10)

a) opinia komisji

b) dyskusja

8. Projekt uchwały w sprawie powołania przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 11)

a) opinia komisji

b) dyskusja

9. Projekt uchwały w sprawie powołania członków Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 12)

a) opinia komisji

b) dyskusja

10. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 13)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Pelplinie

11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin (druk nr 14)

a) opinia komisji

b) dyskusja

12. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pelplin (druk nr 15)

a) opinia komisji

b) dyskusja

13. Projekt uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi n a rzecz Gminy Pelplin oraz górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pelplin (druk nr 16)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi n a rzecz Gminy Pelplin oraz górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pelplin

14. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 17)

a) opinia komisji

b) dyskusja

15. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 18)

a) opinia komisji

b) dyskusja

16. Wolne wnioski

17. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej