Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad
3.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi (druk nr 6)
4.
Informacja Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej (druk nr 7)
5.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech (druk nr 8)
6.
Informacja Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2023 rok (USC, ewidencja ludności) (druk nr 9)
7.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2023 rok (druk nr 10)
8.
Projekt uchwały w sprawie powołania przewodniczących Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 11)
9.
Projekt uchwały w sprawie powołania członków Komisji Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 12)
10.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości diet i zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Pelplinie (druk nr 13)
11.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin (druk nr 14)
12.
Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pelplin (druk nr 15)
13.
Projekt uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi n a rzecz Gminy Pelplin oraz górnych stawek opłat za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych lub osadników w przydomowych oczyszczalniach ścieków i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pelplin (druk nr 16)
14.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 17)
15.
Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 18)
17.
Zakończenie posiedzenia