« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia

2. Zatwierdzenie porządku obrad

3. Informacja Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (druk nr 53)

4. Informacja Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach (druk nr 54)

5. Informacja Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej (druk nr 55)

6. Realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom (druk nr 56)

7. Projekt uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu (druk nr 57)

8. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości (druk nr 58)

9. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych (druk nr 59)

10. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny żyta dla celów podatku rolnego na 2024 rok (druk nr 65)

11. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny drewna dla celów podatku leśnego na 2024 rok (druk nr 66)

12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin (druk nr 60)

13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych (druk nr 61)

14. Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku (druk nr 62)

15. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 63)

16. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 64)

17. Wolne wnioski

18. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej