Porządek obrad
b)
zatwierdzenie porządku obrad sesji
c)
przyjęcie protokołu ostatniej sesji
2.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami
3.
Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych przez Radnych Rady Miejskiej w Pelplinie, przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy Pelplin oraz pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
4.
Informacja Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (druk nr 53)
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy
5.
Informacja Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach (druk nr 54)
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach
6.
Informacja Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej (druk nr 55)
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej
7.
Realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom (druk nr 56)
c)
zatwierdzenie informacji o realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom
8.
Projekt uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu (druk nr 57)
c)
podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu
9.
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości (druk nr 58)
c)
podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości
10.
Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych (druk nr 59)
c)
podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych
11.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny żyta dla celów podatku rolnego na 2024 rok (druk nr 65)
12.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny drewna dla celów podatku leśnego na 2024 rok (druk nr 66)
13.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin (druk nr 60)
c)
podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin
14.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych (druk nr 61)
c)
podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych
15.
Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku (druk nr 62)
c)
podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku
16.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 63)
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r.
17.
Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 64)
c)
podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040