« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe

a) otwarcie sesji

2. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami

3. Informacja dotycząca oświadczeń majątkowych przez Radnych Rady Miejskiej w Pelplinie, przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy Pelplin oraz pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.

4. Informacja Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (druk nr 53)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy

5. Informacja Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach (druk nr 54)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach

6. Informacja Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej (druk nr 55)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej

7. Realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom (druk nr 56)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji o realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom

8. Projekt uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu (druk nr 57)

a) opinia komisji

b) dyskusja

9. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości (druk nr 58)

a) opinia komisji

b) dyskusja

10. Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych (druk nr 59)

a) opinia komisji

b) dyskusja

11. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny żyta dla celów podatku rolnego na 2024 rok (druk nr 65)

a) opinia komisji

b) dyskusja

12. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny drewna dla celów podatku leśnego na 2024 rok (druk nr 66)

a) opinia komisji

b) dyskusja

13. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin (druk nr 60)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin

14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych (druk nr 61)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych

15. Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku (druk nr 62)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku

16. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 63)

a) opinia komisji

b) dyskusja

17. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 64)

a) opinia komisji

b) dyskusja

18. Wolne wnioski

19. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej