Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad
3.
Informacja Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy (druk nr 53)
4.
Informacja Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach (druk nr 54)
5.
Informacja Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego i obrony cywilnej (druk nr 55)
6.
Realizacja zadań inwestycyjnych w 2024 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom (druk nr 56)
7.
Projekt uchwały w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy Pelplin oraz nadania jej statutu (druk nr 57)
8.
Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości (druk nr 58)
9.
Projekt uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych (druk nr 59)
10.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny żyta dla celów podatku rolnego na 2024 rok (65)
11.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin w sprawie ceny drewna dla celów podatku leśnego na 2024 rok (druk nr 66)
12.
Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu zasad przyznawania i rozliczania dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Pelplin (druk nr 60)
13.
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego dotyczącego powierzenia Gminie Miejskiej Tczew wykonywania zadania własnego w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych (druk nr 61)
14.
Uchwała w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2024 roku (druk nr 62)
15.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 63)
16.
Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 64)