« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia

2. Zatwierdzenie porządku obrad

3. Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2024r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 43)

4. Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2024/2025 (druk nr 44)

5. Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 45)

6. Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) (druk nr 46)

7. Ocena dot. realizacji Startegii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Pelplin na lata 20222 - 2026 za 2023 rok (druk nr 47)

8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za pobyt dzieci w żłobkach samorządowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pelplin (druk nr 48)

9. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego (druk nr 49)

10. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 50)

11. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 51)

12. Wolne wnioski

13. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej