« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe

a) otwarcie sesji

2. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami

3. Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 246)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin

4. Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 (druk nr 247)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026

5. Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 248)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne

6. Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) – informacja ustna

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych)

7. Projekt uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 249)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso

8. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rajkowy (druk nr 250)

a) opinia komisji

b) dyskusja

9. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin (druk nr 251)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin

10. Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku (druk nr 255)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku

11. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 252)

a) opinia komisji

b) dyskusja

12. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 253)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040

13. Wolne wnioski

14. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej