Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad
3.
Sprawozdanie Burmistrza z bieżącego funkcjonowania sołectw i wykonania funduszy sołeckich w 2024 r. (druk nr 226)
4.
Sprawozdanie dyrektora MOPS z wykonania programu przeciwdziałania narkomanii i alkoholizmowi w 2024 r. (druk nr 227)
5.
Informacja Burmistrza z bieżącej realizacji zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w Gminie. (druk nr 228)
6.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi. (druk nr 229)
7.
Informacja Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej. (druk nr 230)
8.
Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech. (druk nr 231)
9.
Informacja Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2024 rok (USC, ewidencja ludności, obrona cywilna i ochrony ludności). (druk nr 232)
10.
Sprawozdanie z realizacji Uchwały nr LXII/509/23 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 23 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Pelplin z organizacjami na rok 2024 (druk nr 233)
11.
Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 r gminy Pelplin (druk nr 234)
12.
Projekt uchwały w sprawie utraty mocy uchwały nr X/76/07 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 28 listopada 2007 roku (druk nr 235)
13.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 236)
14.
Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 237)