« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe

a) otwarcie sesji

b) zatwierdzenie porządku obrad sesji

c) przyjęcie protokołu ostatniej sesji

2. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami

3. Sprawozdanie Burmistrza z bieżącego funkcjonowania sołectw i wykonania funduszy sołeckich w 2024 r. (druk nr 226)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z bieżącego funkcjonowania sołectw i wykonania funduszy sołeckich w 2024 r.

4. Sprawozdanie dyrektora MOPS z wykonania programu przeciwdziałania narkomanii i alkoholizmowi w 2024 r. (druk nr 227)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania dyrektora MOPS z wykonania programu przeciwdziałania narkomanii i alkoholizmowi w 2024 r.

5. Informacja Burmistrza z bieżącej realizacji zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w Gminie. (druk nr 228)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza z bieżącej realizacji zadań z zakresu utrzymania czystości i porządku w Gminie

6. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi. (druk nr 229)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie promocji, turystyki i współpracy z samorządami partnerskimi

7. Informacja Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej. (druk nr 230)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Dyrektora Pelplińskiego Centrum Sportu z realizacji zadań z zakresu sportu i kultury fizycznej

8. Sprawozdanie Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech. (druk nr 231)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania Burmistrza z realizacji zadań w zakresie opieki nad dzieckiem do lat trzech

9. Informacja Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2024 rok (USC, ewidencja ludności, obrona cywilna i ochrony ludności). (druk nr 232)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o zakresie i finansowaniu zadań z zakresu administracji rządowej za 2024 rok (USC, ewidencja ludności, obrona cywilna i ochrony ludności)

10. Sprawozdanie z realizacji Uchwały nr LXII/509/23 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 23 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Pelplin z organizacjami na rok 2024 (druk nr 233)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie sprawozdania z realizacji Uchwały nr LXII/509/23 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 23 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Pelplin z organizacjami na rok 2024

11. Ocena zasobów pomocy społecznej za 2024 r gminy Pelplin (druk nr 234)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie oceny zasobów pomocy społecznej za 2024 r gminy Pelplin

12. Projekt uchwały w sprawie utraty mocy uchwały nr X/76/07 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 28 listopada 2007 roku (druk nr 235)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie utraty mocy uchwały nr X/76/07 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 28 listopada 2007 roku

13. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 236)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r.

14. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 237)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r.

15. Wolne wnioski

16. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej