Porządek obrad
2.
Zatwierdzenie porządku obrad
3.
Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 246)
4.
Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 (druk nr 247)
5.
Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 248)
6.
Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) - informacja ustna
7.
Projekt uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 249)
8.
Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rajkowy (druk nr 250)
9.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin (druk nr 251)
10.
Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Diecezji Pelplińskiej (druk nr 254)
11.
Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku (druk nr 255)
12.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 252)
13.
Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 253)