« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe

a) otwarcie sesji

2. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z prac w okresie między sesjami

3. Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2024r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 43)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2024r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin

4. Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2024/2025 (druk nr 44)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2024/2025

5. Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 45)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne

6. Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) (druk nr 46)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie informacji Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych)

7. Ocena dot. realizacji Startegii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Pelplin na lata 20222 - 2026 za 2023 rok (druk nr 47)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) zatwierdzenie oceny dot. realizacji Startegii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Pelplin na lata 20222 - 2026 za 2023 rok

8. Projekt uchwały w sprawie ustalenia opłat za pobyt dzieci w żłobkach samorządowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pelplin (druk nr 48)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie ustalenia opłat za pobyt dzieci w żłobkach samorządowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Pelplin

9. Projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego (druk nr 49)

a) opinia komisji

b) dyskusja

10. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2024 r. (druk nr 50)

a) opinia komisji

b) dyskusja

11. Projekt uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2024 – 2040 (druk nr 51)

a) opinia komisji

b) dyskusja

12. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów i nagród sportowych Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin (druk nr 52)

a) opinia komisji

b) dyskusja

c) podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendiów i nagród sportowych Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin

13. Wolne wnioski

14. Zakończenie obrad

« Powrót do strony głównej