b)
zatwierdzenie porządku obrad sesji
c)
przyjęcie protokołu ostatniej sesji
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza z zadań z zakresu gospodarowania zasobem mieszkaniowym gminy
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o systemie zbiorowego zaopatrzenia w wodę w tym o inwestycjach i modernizacjach
c)
zatwierdzenie informacji Burmistrza o realizacji zadań z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony ludności
c)
zatwierdzenie informacji z realizacji zadań inwestycyjnych w 2025 r. realizowanych przez Gminę i Pelkom
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Pelplin oraz granic ich obwodów
c)
podjęcie uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso
c)
podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
c)
podjęcie uchwały w sprawie określenia stawek podatkowych od środków transportowych
c)
podjęcie uchwały w sprawie ustalenia miesięcznego wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r.
c)
podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040