a)
sprawozdanie Burmistrza o stanie jednostek pomocniczych gminy (sołectw) zgodnie z § 11 ust. 5 statutu gminy. (do 31. 03. 2019 r. termin określony w statucie gminy) (druk nr 80)
b)
informacja Burmistrza o realizacji funduszu sołeckiego za 2018 r. oraz o planach realizacyjnych w 2019 r., z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim (druk nr 81)
c)
informacja Burmistrza o pracach nad statutami sołectw
a)
raport dyrektora MOPS z wykonania Programu Przeciwdziałania Narkomanii w 2018 r., zgodnie z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 29. 07. 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (do 31. 03 2019 r. termin określony ustawowo), przyjętego uchwałą nr L/329/17 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 22 grudnia 2017 roku w sprawie Programu Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Pelplin na 2018 rok
b)
sprawozdanie dyrektora MOPS z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Alkoholizmowi za 2018 r. przyjętego uchwałą nr L/328/17 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych dla Gminy Pelplin na 2018 rok
c)
informacja przewodniczącego Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych z działalności tej komisji, powołanej zarządzenie Nr 8/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin z dnia 14 stycznia 2016 r. w sprawie powołania składu Gminnej Komisji ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (z późn. zm)
d)
informacja Burmistrza o finansowaniu zadań w zakresie narkomanii i przeciwdziałania alkoholizmowi
a)
sprawozdanie dyrektora MOPS za 2018 r. z realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny, zgodnie z art. 179 ust 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, przyjętego uchwałą nr XIX/145/16 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie przyjęcia programu Wspierania Rodziny w Gminie Pelplin na lata 2016 – 2018(do 31. O3. 2019 r. termin określony ustawowo) (druk nr 83)
b)
informacja dyrektora MOPS z realizacji rządowego programu „Rodzina 500 Plus”, na podstawie ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (druk nr 84)
c)
informacja Burmistrza o funkcjonowaniu programu „Pelplińska Karta Dużej Rodziny”, wdrożonego uchwałą nr XVII/128/16 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 9 lutego 2016 r. w sprawie wprowadzenia na terenie Gminy Pelplin Programu „Pelplińska Karta Dużej Rodziny” (z późn. zm.) (druk nr 85)
a)
informacja Burmistrza z realizacji uchwały nr XIV/107/15 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 23 listopada 2015 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku, z uwzględnieniem sprawozdania, o którym mowa w art. 9q ustawy z dnia 13. 09. 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku (do 31. 03. 2019 r. termin określony ustawowo)
b)
informacja Burmistrza o realizacji umowy z dnia 11 grudnia 2015 r. wraz z aneksem z dnia 30 października 2018 r., pomiędzy Gminą Pelplin, a Przedsiębiorstwem Usług Sanitarnych Sp. z o.o. Kwidzyn w sprawie odbioru odpadów komunalnych
c)
informacja Burmistrza w zakresie finansowania systemu gospodarki odpadami z uwzględnieniem kosztów wynikających z umowy wym. w pkt 2 i egzekucji należności z tego tytułu z uwzględnieniem przepisu art. 6r ust. 2 ustawy z dnia 3 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
a)
sprawozdanie Burmistrza i zarządu M-G ZOSP w Pelplinie z realizacji zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej i innych niebezpiecznych zdarzeń w tym z realizacji uchwały nr XXIX/207/16 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 30 listopada 2016 r. w sprawie określenia warunków i sposobów realizacji zadań własnych gminy przez stowarzyszenia OSP, (do 31. 03. 2019 r., termin określony w §28 załącznika do tej uchwały
b)
informacja Burmistrza o kosztach funkcjonowania systemu ochrony przeciwpożarowej z podziałem na jednostki OSP i rodzaje