zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Pelplinie
Komisja Gospodarki
w dniu 23 września 2025, godz. 09:00
w Sali posiedzeń im. Adama Kaszowicza Rady Miejskiej w Pelplinie (Plac Grunwaldzki 2) odbędzie się posiedzenie Komisji Gospodarki Rady Miejskiej w Pelplinie.
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Pelplinie
Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia
2.
Zatwierdzenie porządku obrad
3.
Informacja Burmistrza z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2025 r. - dane ogólne dot. budżetu oraz realizacja dochodów i wydatków przez jednostki organizacyjne Gminy Pelplin (druk nr 246)
druk 246 (4,31MB)
4.
Informacja Burmistrza o sytuacji organizacyjnej, kadrowej i finansowej szkół i przedszkoli, po rozpoczęciu roku szkolnego 2025/2026 (druk nr 247)
druk 247 (1,03MB)
5.
Informacja Burmistrza o realizacji właściwej uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie w sprawie przyjęcia regulaminu przyznawania stypendiów Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin dla uczniów i studentów za szczególne osiągnięcia naukowe i artystyczne (druk nr 248)
druk 248 (0,67MB)
6.
Informacja Burmistrza o planach rozwojowych gminy (inwestycyjnych, promocyjnych, oświatowych, mieszkaniowych, komunalnych, organizacyjnych i innych) - informacja ustna
7.
Projekt uchwały w sprawie poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 249)
druk 249 (0,91MB)
8.
Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy w miejscowości Rajkowy (druk nr 250)
druk 250 (0,95MB)
9.
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za świadczenia publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Pelplin (druk nr 251)
druk 251 (0,63MB)
10.
Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Pelplin na 2025 r. (druk nr 252)
druk 252 (5,67MB)
11.
Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Pelplin na lata 2025 – 2040 (druk nr 253)
druk 253 (5,03MB)
12.
Wolne wnioski
13.
Zakończenie obrad